Zákazník / reklamující oznámí dodavateli reklamaci vyplněním reklamačního protokolu (viz níže) a jeho odesláním na adresu reklamace@laboserv.cz.  V případě potřeby může požádat příslušného obchodního zástupce o asistenci při vyplňování reklamačního protokolu a tento mu pak i osobně předat.  Při uplatňování reklamace je vždy nutno předložit doklad o zakoupení zboží, kterým je faktura a dodací list nebo instalační protokol s uvedeným sériovým číslem dodaného zboží. Zboží musí být kompletní, včetně příslušné dokumentace, s neporušenými záručními nálepkami a v původním obalu. V reklamačním protokolu je zákazník / reklamující povinen přesně popsat vadu zboží, kterou reklamuje a specifikovat jak se vada projevuje. Nejlépe doložením laboratorních protokolů, fotografie či jiných dokumentů. Místem reklamace je provozovna společnosti LABOSERV s.r.o..

Reklamující je povinen reklamované zboží předat čisté, nepoškozené a zdravotně nezávadné. Zdravotní nezávadnost reklamovaného zboží je zákazníkem deklarována vyplněním a potvrzením dokumentu Prohlášení o dekontaminaci. Pokud tento dokument nebude k reklamovanému zboží přiložen nebo nebude společnosti LABOSERV s.r.o. zaslán, společnost LABOSERV s.r.o. si vyhrazuje právo reklamované zboží nepřevzít.

Společnost LABOSERV s.r.o. si vyhrazuje právo zkontrolovat platnost záruky a oprávněnost požadavku na reklamaci nebo záruční opravu. Vrácení nebo oprava výrobku během záruční doby automaticky neznamená, že bude výrobek automaticky opraven bez oprávněné fakturace.

Reklamační řád

Reklamační protokol

Prohlášení o dekontaminaci

 

aktualizováno: 2025-01-01