Obchodní asistentka / asistent

2024-01-08 – volná pozice, nástup možný ihned

pracovník na této pozici má na starost příjem a evidenci objednávek od zákazníků, jejich zavádění do informačního systému společnosti, dále zabezpečuje příjem, odesílání a evidenci firemní pošty a obchodních zásilek, vede spisovnu a evidenci vymezených dokladů, přebírá a předává vzkazy uvnitř i vně společnosti.

Pracovní náplň:

  • koordinace komunikace se zákazníky, dodavateli a úřady
  • příjem a zavádění objednávek do IS (Money S5)
  • příprava podkladů pro vyžádané dokumenty (MS Office)
  • příjem, evidence a odesílání firemní korespondence
  • příjem a odesílání obchodních zásilek
  • kancelářské práce
  • místo výkonu práce: Brno

Požadujeme:

  • nejméně ukončené středoškolské vzdělání s maturitou
  • perfektní znalost českého jazyka
  • aktivní znalost AJ
  • uživatelskou znalost práce na PC (MS Office)
  • velmi dobré komunikační a organizační schopnosti
  • profesionální vystupování, cílevědomost, flexibilitu
  • spolehlivost, pečlivost, odpovědnost, loajalitu
  • trvalé nebo přechodné bydliště Brno a okolí

Nabízíme:

  • HPP s nástupem dle dohody, možno ihned
  • firemní podporu při zaškolení
  • dobré finanční ohodnocení
  • možnost dalších finančních bonusů
  • po zapracování zaměstnanecké benefity
  • skvělý tým, zázemí prosperující společnosti
  • 25 dní dovolené

 


  • Obchodní reprezentant pro diagnostiku a laboratorní přístroje

    2024-01-01 – volná pozice

    Hlavní pracovní náplní této pozice jsou kontakty se zákazníky. Reprezentant informuje zákazníky o novinkách v nabídce společnosti a řeší jejich požadavky. Dále je v odborném kontaktu se zahraničními dodavateli, získává  informace o připravovaných novinkách v jejich nabídce, informace zpracovává a seznamuje s nimi zákazníky i spolupracovníky. Pozice je vhodná jak pro zkušené obchodníky, tak i pro absolventy VŠ.

    Pracovní náplň

    • péče o stávající zákazníky, pravidelné návštěvy
    • vyhledávání nových zákazníků
    • vytváření a podávání nabídek do vypsaných výběrových řízení
    • zaškolování zákazníků pro práci s dodanými přístroji
    • místo výkonu práce: Česká a Slovenská republika

    Požadujeme

    • ukončené VŠ vzdělání nejlépe přírodovědného zaměření
    • aktivní znalost AJ
    • uživatelskou znalost práce na PC (kancelářské programy)
    • řidičský průkaz skupiny B, praxe v řízení osobního vozu
    • komunikativnost a organizační schopnosti
    • profesionální vystupování, cílevědomost, flexibilitu, odpovědnost a samostatnost
    • znalost laboratorních metod a přístrojů výhodou

    Nabízíme

    • HPP s nástupem dle dohody
    • samostatnou a zajímavou práci
    • platové ohodnocení odpovídající pracovnímu výkonu
    • firemní podporu a zaškolení
    • pružnou pracovní dobu
    • zaměstnanecké benefity
    • týden dovolené navíc

V případě Vašeho vážného zájmu o některou z uvedených volných pozic, nám zašlete Váš stručný profesní životopis, na adresu kariera@laboserv.cz.

Brno – 2024-01-08